loading...

خانه کارگرشهرستان راور استان کرمان

عرق کارگر معادل خون شهید است. امام رضا علیه السلام

بازدید : 361
شنبه 2 خرداد 1399 زمان : 13:22

بازدید : 362
چهارشنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 2:22

اعتراض کارگران زغال‌سنگ کرمان به عدم اجرای قانون

سه هزار و ۵۰۰ کارگر شرکت زغال‌سنگ کرمان به دلیل برآورده نشدن وعده‌های مدیران استانی درباره رسیدگی به خواسته‌های صنفی‌شان، دست از کار کشیدند و مقابل محل کار خود تجمع کردند. روز اول اردیبهشت ماه هم کارگران در سه شهرستان راور، کوهبنان و زرند در اعتراض به تصمیم مدیران برای واگذاری سهام شرکت به بخش خصوصی، دست از کار کشیدند و مقابل دفاتر ائمه جمعه این سه شهرستان تجمع کردند.

به گزارش ایلنا، کارگران معترض شرکت زغال‌سنگ کرمان در مورد تجمع خود گفتند: پس از برگزاری تجمع یکم اردیبهشت ماه، مقام‌‌های استان وعده دادند که تا ۱۰ اردیبهشت ماه به مشکلات کارگران رسیدگی می‌کنند. محقق نشدن این وعده و ملغی نشدن تصمیم واگذاری سهام شرکت زغال‌سنگ کرمان به بخش خصوصی موجب شد که هم دست از کار بکشیم. کارگران خواهان اجرای طرح طبقه‌بندی مشاغل با اعمال دقیق ضرایب سختی کار، افزایش دستمزد متناسب با عنوان شغلی و سابقه کار و پرداخت دیگر مزایای شغلی هستند. کارگران زغال‌سنگ کرمان افزودند: برخی از ما با داشتن ۲۰ سال سابقه کار در زیر زمین، تنها ۲ میلیون و ۷۰۰هزار تومان دستمزد دریافت می‌کنیم. این میزان دستمزد با سختی مشاغل و خطرهایی که جان نیروی کار را تهدید می‌کند، منطبق نیست و باید متوقف شود.

طبق این گزارش، پس از تجمع قبلی، کارگران معترض با ارسال نامه‌ای به امام جمعه شهرستان راور خواهان اجرای دقیق این خواسته‌ها شدند: «تبدیل وضعیت قرارداد کارگران از انجام کار معین به قرارداد دائم، پرداخت حق بیمه و تامین حقوق فروردین ۱۳۹۹ کارگران به علت بیماری کرونا، اجرای صحیح، کامل و بدون نقص طرح طبقه‌بندی مشاغل، ضریب شغلی بازنشستگی در مشاغل سخت و زیان‌آور براساس قانون استخدامی‌فولاد در سال‌های دهه ۶۰ و ۷۰ با اجرای سابقه ۱۵ سال کار در معادن زغال‌سنگ، اجرای مفاد قانون کار مخصوصا اضافه‌کار، اجرای ماده ۹۲ و اجرای ماده ۷ قانون کار امنیت شغلی کارگران را تضمین می‌کند، افزایش دستمزد نسبت به سایر مشاغل و افزایش‌های سالیانه برای کارگران معادن زغال‌سنگ کل استان».

کارگران در پایان گفتند: انتظار ما از مسئولان استان این است که ظرفیت‌‌های انسانی شرکت زغال سنگ کرمان را به همین راحتی از دست ندهند و با تضمین حقوق صنفی آنها از به خطر افتادن معیشت و امنیت شغلی آنها جلوگیری کنند. اجرای قانون کمترین خواسته تمام کارگران است.

روش های لود کردن عکس توی imageView
بازدید : 381
يکشنبه 13 ارديبهشت 1399 زمان : 20:22

پیام مالک اژدری فرماندار راور بمناسبت روز کارگر

بسمه تعالی

روز کارگر، فرصت مناسبی است برای تجلیل از خدمات ارزنده قشر پر تلاش کارگران که با اراده‌ای پولادین در اعتلای نام ایران عزیز بر بلندای قله‌های افتخار و عزت، گام برداشته و عاشقانه تلاش می‌کنند . بی تردید نقش این عزیزان در به حرکت درآوردن چرخ‌های اقتصاد کشور، رونق تولید و نهایتا حفظ استقلال و آزادی ملت بزرگ ایران اسلامی، نقشی خطیر است که همواره در شرایط سخت با تعهد و مجاهدت خالصانه خود, چرخه اقتصاد کشور را به تحرک و جنبش واداشته و ثابت نمودند همانا کار مایه استواری اقتصاد کشور است و چشمه سار زندگی با کار و تلاش است که جلا و روشنی می‌یابد و در سالی که بنا به فرمایش رهبر فرزانه انقلاب به سال "جهش تولید" نامگذاری شده است، راهی می‌پیماید که فردایی شکوهمند را نوید می‌دهد
اینجانب در آستانه آغاز بهار دل‌ها، ماه رحمت و مغفرت، ماه مبارک رمضان، با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهیدان والا مقام کارگر و با تقدیر از تلاش‌های شبانه روزی کارگران پر تلاش و زحمت کش ، فرا رسیدن روز کار و کارگر را به کارگران شریف و خانواده گرامی‌آنان تبریک می‌گویم و سلامتی، سعادت و پیروزی هر چه بیش‌تر آنان را در تمامی‌مراحل زندگی از خداوند متعال خواستارم.
مالک اژدری – فرماندار شهرستان راور

هر کس مومنی را اندوهگین سازد ...
بازدید : 403
يکشنبه 13 ارديبهشت 1399 زمان : 20:22

بسمه تعالی
حیات یک ملت، مرهون کار و کارگر است.امام خمینی(ره)
جایگاه کار و کارگر در آموزه‌های اصیل، غنی و متعالی اسلام چنان مورد توجه است که قداست کار و مجاهدت را تا مرتبه اعلای شهادت و جهاد در راه خدا اعتلا بخشیده است.
روز کاروکارگر یادآور کوشش و تلاش مردان و زنانی است که در واحدهای تولیدی، کارگاه‌ها، معادن ،خانه‌ها و هر جای سرزمین مقدس ایران با کار خود به زندگی معنا و حرکت می‌بخشند و با کمترین بهره گیری، بیشترین خدمت و سودمندی را تقدیم جامعه می‌کنند.
بدون تردید امروزه برای آسایش خاطر و امنیت شغلی این قشر زحمت کش باید برنامه ریزی اقتصاد کشور مبتنی بر ظرفیت‌های داخلی و قابلیت‌های منطقه‌‌‌ای باشد که الگوی اقتصاد مقاومتی تنها راه آن است.
اینجانب بر خود لازم می‌دانم از کارگران متعهد و پرتلاش کشور به خصوص کارگران مومن و دلسوز شهرستان راور تقدیر و تشکر نمایم و ضمن گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدای والامقام کارگر، فرارسیدن هفته کار و کارگر و تقارن آن باحلول ماه مبارک رمضان را به تمامی‌تلاشگران عرصه کار و تولید و گردانندگان چرخ اقتصادوصنعت تبریک و تهنیت بگویم. توفیق روز افزون، سلامتی و سعادت همه عزیزان را از خداوند منّان مسئلت مینمایم.
علی تویسرکانی
امام جمعه شهرستان راور

پیام تبریک فرماندار محترم شهرستان راور به مناسبت روز جهانی کاروکارگر
بازدید : 381
يکشنبه 13 ارديبهشت 1399 زمان : 20:22

بازدید : 325
دوشنبه 7 ارديبهشت 1399 زمان : 2:43

سمه تعالی

لَیْسَ لِلْإِنْسانِ إِلَّا ما سَعى‌

پیام تبریک خانه کارگر راور به مناسبت فرارسیدن هفته کاروکارگر

فرهنگ کار، عالی ترین تصویر سازندگی و تحول است که حضرت محمد (ص) پیامبر مهر گستر اسلام در روند زندگی انسان‌ها، بر دستان توانمند کارگر بوسه زده و با این عمل به احسن وجه، منزلتی شگرف به این قشر بخشیده است

هفته کاروکارگر یادآور کوشش وجوشش زنان ومردانی است که با کمترین بهره گیری، بیشترین بهره دهی وسود مندی را نثار وایثار جامعه کشور می‌نمایند.مردان سختکوشی که از امنیت شغلی وتامین معیشت رنج می‌برند لیکن همواره مدافع نظام اسلامی‌بوده‌اند.

در سالی که بنا به فرموده مقام معظم رهبری سال "جهش تولید" قلمداد می‌شود بدون شک بخش عظیمی‌از تحقق این شعار بر دوش این تلاشگران خستگی ناپذیراست .لذا هفته کاروکارگر فرصت مغتنمی‌برای تکریم و نکوداشت مقام رفیع کار و قدردانی شایسته از خدمات صادقانه و بی دریغ کارگران عزیز است.

اینجانب ضمن ارج نهادن به زحمات تمامی‌تلاشگران جبهه اقتصاد ,فرا رسیدن هفته کارو کارگر را به همه کارگران شریف و زحمتکش در شهرستان راور تبریک گفته و امیدوارم با تلاش بی وقفه و شبانه روزی، مسولین جهت کاستن دغدغه‌های کارگران در سال جدید مسیر تعالی میهن عزیز اسلامی‌با بیش از پیش هموار گردد.

من ا... التوفیق

طحانزاده

آغاز پر قدرت سال جدید
بازدید : 243
چهارشنبه 13 اسفند 1398 زمان : 19:22

کارگران محترم هرچند شما مثل همیشه دیده نمی‌شوید لیکن حواستان به خودتان در محل کار وخانواده‌های عزیزتان باشد

طحانزاده

تغییر ساعت کار مغازه
بازدید : 337
دوشنبه 4 اسفند 1398 زمان : 14:18

سومین نمایشگاه کتاب خانه کارگر شهرستان راور به مناسبت گرامیداشت دهه فجر با حضور امام جمعه محترم وفرماندار محترم شهرستان وسایر مسئولین شهرستان افتتاح گردید

این نمایشگاه با اولویت کتاب کودک ونوجوان با تخفیف 30 درصد تا پایان بهمن ماه در سالن کتابخانه عمومی‌ثامن الائمه شهرستان برای جامعه کارگری وسایر بازدید کنندگان در حال فعالیت می‌باشد(طحانزاده دفتر نمایندگی خانه کارگر راور)

یلدا کجا و شام فراق کجا

تعداد صفحات : 0

آمار سایت
  • کل مطالب : 10
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 97
  • بازدید کننده امروز : 98
  • باردید دیروز : 8
  • بازدید کننده دیروز : 8
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 180
  • بازدید ماه : 116
  • بازدید سال : 1425
  • بازدید کلی : 13193
  • کدهای اختصاصی